Online een bestelling plaatsen

<< terug naar klantenservice

Online bestellen in onze webshop doet u in onderstaande stappen:

1. Plaats uw product(en)

  • Zoek eerst naar het product dat u wilt wilt kopen.
  • Wilt u het product bestellen, leg het dan via de groene ”In winkelmand” knop in uw digitale winkelmandje.
  • Er verschijnt een pop-up waarin u selecteert of u verder winkelt of direct doorgaat naar de winkelmand/kassa.

2. Uw producten in het winkelmandje

  • Op de winkelmandpagina ziet u de gekozen producten in uw winkelmandje.
  • Controleer de producten en de aantallen.
  • Wijzig desnoods de aantallen of verwijder 1 of meerdere producten.
  • Vul een actieve kortingscode in als u deze heeft (vergeet niet de knop ”korting toepassen” te klikken).
  • Controleer alles nogmaals en als het klopt, klikt u op de groene knop ”Doorgaan naar afrekenen” om uw bestelling af te rekenen.

3. Uw factuurgegevens voor het afrekenen

  • Op afrekenpagina vult u alle factuurgegevens in.
  • Bent u ingelogd in uw account dan zijn uw factuurgegevens van een eerdere bestelling al ingevuld.
  • Als u de bestelling naar een ander afleveradres wilt laten verzenden dan klikt u het vakje ”verzenden naar een ander adres” en vult u onderaan de gegevens van het afleveradres in.

4. Bezorgen of ophalen (alleen voor bezorging in Nederland)

  • Kies hoe u de bestelling wilt ontvangen.
  • Kies bij bezorgen uit standaard bezorging of avondbezorging (+€1,25).
  • Kiest u voor ”Ophalen bij een PostNL locatie” selecteer dan bij welke PostNL locatie u het pakket wilt ophalen.

5. Controleer de producten en aantallen in uw bestelling nogmaals

  • Controleer alles nogmaals, kloppen de producten en de aantallen?
  • Heeft u een kortingscode ingevoerd, wordt de korting dan juist berekend?

6. Kies uw betaalmethode

  • Kies één van onze betaalmethoden.
  • Klik op de groene knop ”Bestelling plaatsen”.
  • Rond de bestelling af.

7. Bevestiging van de bestelling

  • Is de bestelling correct afgerond dan komt u terug op onze webshop waar u de gegevens van de afgeronde bestelling ziet staan.
  • U krijgt een bevestigings email met daarin alle gegevens van uw bestelling.

Betaling mislukt

Heeft u geen bevestiging ontvangen of is de betaling mislukt? Ga dan naar deze pagina voor meer info.