Waarmee kunnen wij u helpen?
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 10.00 tot 17.30 uur.
U kunt ons bereiken via :
- +31 (0)33–7630698
- klantenservice@hennepolie.nl
Veelgestelde vragen
U vindt hier antwoord op al uw vragen over bestellen, betalen, bezorgen, retourneren of ruilen.
Bestellen
Online een bestelling plaatsen
Online bestellen in onze webshop doet u in onderstaande stappen:
1. Plaats uw product(en)
- Zoek eerst naar het product dat u wilt wilt kopen.
- Wilt u het product bestellen, leg het dan via de groene ”In winkelmand” knop in uw digitale winkelmandje.
- Er verschijnt een pop-up waarin u selecteert of u verder winkelt of direct doorgaat naar de winkelmand/kassa.
2. Uw producten in het winkelmandje
- Op de winkelmandpagina ziet u de gekozen producten in uw winkelmandje.
- Controleer de producten en de aantallen.
- Wijzig desnoods de aantallen of verwijder 1 of meerdere producten.
- Vul een actieve kortingscode in als u deze heeft (vergeet niet de knop ”korting toepassen” te klikken).
- Controleer alles nogmaals en als het klopt, klikt u op de groene knop ”Doorgaan naar afrekenen” om uw bestelling af te rekenen.
3. Uw factuurgegevens voor het afrekenen
- Op afrekenpagina vult u alle factuurgegevens in.
- Bent u ingelogd in uw account dan zijn uw factuurgegevens van een eerdere bestelling al ingevuld.
- Als u de bestelling naar een ander afleveradres wilt laten verzenden dan klikt u het vakje ”verzenden naar een ander adres” en vult u onderaan de gegevens van het afleveradres in.
4. Bezorgen of ophalen (alleen voor bezorging in Nederland)
- Kies hoe u de bestelling wilt ontvangen.
- Kies bij bezorgen uit standaard bezorging of avondbezorging (+€1,25).
- Kiest u voor ”Ophalen bij een PostNL locatie” selecteer dan bij welke PostNL locatie u het pakket wilt ophalen.
5. Controleer de producten en aantallen in uw bestelling nogmaals
- Controleer alles nogmaals, kloppen de producten en de aantallen?
- Heeft u een kortingscode ingevoerd, wordt de korting dan juist berekend?
6. Kies uw betaalmethode
- Kies één van onze betaalmethoden.
- Klik op de groene knop ”Bestelling plaatsen”.
- Rond de bestelling af.
7. Bevestiging van de bestelling
- Is de bestelling correct afgerond dan komt u terug op onze webshop waar u de gegevens van de afgeronde bestelling ziet staan.
- U krijgt een bevestigings email met daarin alle gegevens van uw bestelling.
Betaling mislukt
Heeft u geen bevestiging ontvangen of is de betaling mislukt? Ga dan naar deze pagina voor meer info.
Bestelling wijzigen of annuleren
U heeft de bestelling al online afgerond, maar u wilt deze toch nog wijzigen? Dat is mogelijk.
Zorg ervoor dat u de wijziging zo snel mogelijk aan ons doorgeeft voordat wij de bestelling gaan verzenden. Dit maakt het voor ons makkelijker de bestelling te wijzigen en hoeft u uiteindelijk niets terug te sturen.
Wilt u de bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan contact met ons op. Mail ons via klantenservice@hennepolie.nl of bel ons op telefoonnummer +31 (0)33–7630698.
Bestellen per email
U kunt uw bestelling ook per email doorgeven.
U stuurt een email naar klantenservice@hennepolie.nl met daarin uw naam, adresgegevens en welke producten u wilt bestellen.
U ontvangt van ons vervolgens een factuur per email. In deze factuur staat de bestelling plus onze bankgegevens.
U kunt het bedrag in de factuur dan direct overmaken naar ons banknummer. In de meeste gevallen zullen wij de bestelling direct opsturen en heeft u 7 dagen de tijd de factuur te voldoen.
Telefonisch bestellen
U kunt uw bestelling ook telefonisch doorgeven.
U belt hiervoor tijdens kantooruren met telefoonnummer +31 (0)33–7630698.
Na de telefonische bestelling ontvangt u van ons een factuur per email. In deze factuur staat de bestelling plus onze bankgegevens. U kunt het bedrag in de factuur dan direct overmaken naar ons banknummer.
In de meeste gevallen zullen wij de bestelling direct opsturen en heeft u 7 dagen de tijd de factuur te voldoen.
Advies en hulp bij bestellen
Wij geven u graag advies zodat u de beste keuze kunt maken. Hieronder leest u op welke manieren wij u online kunnen helpen kiezen. Komt u er niet uit? Dan kunt u ons natuurlijk ook gewoon bellen of mailen.
Adviespagina
Wat is het verschil tussen de verschillende CBD olie? Voor welk merk kies ik? Welke percentage moet ik hebben? Dit soort vragen beantwoorden we op onze Adviespagina. Handig!
Keuzehulp
Als u met het gekregen advies een keuze wilt gaan maken, kunt u door naar onze Keuzehulp. Via de filters aan de linkerkant op onze pagina’s kunt u kiezen voor een merk, prijsklasse, CBD percentage, inhoud en andere kenmerken. De verschillende filters helpen u zoeken naar het product dat past bij uw wensen.
Voorraadstatus
Op de website ziet u bij elk product de voorraadstatus vermeld.
In de meeste gevallen zal deze voorraadstatus ”In voorraad” weergeven, wat betekent dat het betreffende product in voorraad is bij ons. Het product zal dan na uw bestelling direct uit voorraad verzonden worden.
Normaal gesproken worden alle producten die op de website getoond worden direct uit voorraad geleverd. Dit zorgt voor de korts mogelijke levertijd voor u. Het kan voorkomen dat een product tijdelijk niet in voorraad is doordat er een vertraagde voorraadlevering is bij 1 van onze leveranciers of producenten.
Betalen
Betaalmogelijkheden
iDeal
Met iDeal kunt u veilig en gemakkelijk betalen met uw eigen bank. Als u doet aan internetbankieren heeft u ook toegang tot iDeal. Met iDeal bij Hennepolie.nl kan betaald worden met onderstaande banken:
ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, RegioBank, Triodos Bank, Van Lanschot, Knab bank
AfterPay – Digitale Factuur (Nederland)
AfterPay voert voor Hennepolie.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.
Creditcards
U betalen met verschillende creditcards. Dit zijn: Visa, Visa elektron, Mastercard en Maestro. Er kan alleen betaald worden met 3D Secure. Hiermee is uw betaling extra veilig. Het is een persoonlijk wachtwoord net als uw pincode. U voert uw persoonlijke wachtwoord in als u online met uw creditcard betaalt. Zo bent u nóg beter beschermd tegen misbruik.
De 3D-SecureCode aanmaken
De eerste keer dat u online een aankoop doet en met de SecureCode wilt betalen, verschijnt er een scherm waarin u zich eenmalig registreert. U maakt zelf een code aan. Vervolgens kunt u uw persoonlijke code ook bij andere websites gebruiken.
Bancontact
Bancontact is een veel gebruikte betaalmethode in België. Kiest u voor Bancontact dan wordt er een beveiligde verbinding gemaakt en kunt u uw eigen bank selecteren. Hierna komt u terecht in uw vertrouwde internetbankieromgeving waar u kunt inloggen. In het vervolgscherm kunt u vervolgens de betaling voltooien.
AfterPay – Digitale Factuur (België)
AfterPay voert voor Hennepolie.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van AfterPay ontvangt per e-mail. In de online omgeving My AfterPay kunt u uw betaaloverzichten vanaf uw computer of tablet beheren. AfterPay houdt u op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.
Sofort
SOFORT is een directe online overschrijvingsmethode. Het werkt zoals het bekende Internetbankieren. Het voordeel is echter: u hoeft zich niet te registreren of een virtueel account, een zogenaamde e-wallet, aan te maken. Als u kiest voor Sofort wordt u automatisch naar het beveiligde betalingsformulier geleid. De overschrijvingsgegevens worden automatisch overgenomen, zodat u slechts uw bank hoeft te selecteren en uw vertrouwde gegevens voor Internetbankieren hoeft in te voeren. Vervolgens geeft u de overschrijving met een bevestigingscode vrij. De gegevens worden gecodeerd aan uw rekening voor Internetbankieren overgedragen. Wij ontvangen de bevestiging in real-time dat u de overschrijving bij uw Internetbankieren in opdracht hebt gegeven en zullen direct de bestelling verwerken. Hierdoor ontvangt u de bestelling zo snel mogelijk.
Online betaling mislukt of gewijzigd
Uw iDEAL betaling mislukt?
Is uw betaling via iDEAL mislukt? Check dan eerst of het geld is afgeschreven van uw rekening. Is dit niet het geval? Dan kunt u direct een nieuwe bestelling plaatsen. Is het geld wel van uw bankrekening afgeschreven, maar heeft u na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen van ons? Neem dan contact met ons op. Mail ons via klantenservice@hennepolie.nl of bel ons tijdens kantooruren op telefoonnummer +31 (0)33–7630698. Zoek uw transactienummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt u verder.
Uw Creditcard betaling wordt geweigerd?
U wilt uw bestelling betalen met creditcard, maar u krijgt het bericht dat de betaling is geweigerd?
Creditcardbetalingen zijn erg gevoelig voor fraudeurs. Betalingen die middels deze betaalwijzen worden voldaan, worden daarom aan de hand van een groot aantal criteria objectief en geautomatiseerd gecontroleerd. Een betaling kan worden afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de CVC code of vervaldatum van de creditcard niet goed is ingevuld, maar ook wanneer de bestelling en betaling plaatsvindt vanaf een onbeveiligde wifilocatie waar vaker fraude is geconstateerd.
Alle creditcard betalingen via Hennepolie.nl zijn extra beveiligd met een SecureCode (ook bekend als 3D Secure). Hiervoor moet u tijdens de betaling een 3D secure persoonlijk wachtwoord en pincode invoeren. Zo bent u nóg beter beschermd tegen misbruik van uw creditcard.
De 3D-SecureCode aanmaken
De eerste keer dat u online een aankoop doet en met de SecureCode wilt betalen, verschijnt er een scherm waarin u zich eenmalig registreert. U maakt zelf een code aan. Vervolgens kunt u uw persoonlijke code ook bij andere websites gebruiken.
Uw Afterpay betaling wordt niet geautoriseerd?
Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur van Afterpay voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met digitale factuur niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.
Uw Bancontact betaling mislukt?
Is uw betaling via Bancontact mislukt? Check dan eerst of het geld is afgeschreven van uw rekening. Is dit niet het geval? Dan kunt u direct een nieuwe bestelling plaatsen. Is het geld wel van uw bankrekening afgeschreven, maar heeft u na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen van ons? Neem dan contact met ons op. Mail ons via klantenservice@hennepolie.nl of bel ons tijdens kantooruren op telefoonnummer 033–7630698. Zoek uw transactienummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt u verder.
Online webshop factuur
Nadat u de bestelling online heeft afgerond, ontvangt u direct een bevestiging per email. In deze email staan uw gegevens en de bestelling. Controleer of de gegevens en de bestelling kloppen.
Als bijlage bij deze bevestiging per email wordt standaard een factuur meegestuurd in PDF formaat.
Op rekening betalen
Het is mogelijk om op rekening te betalen. U ontvangt dan een factuur die u direct kunt overmaken naar onze bankrekening.
Om op rekening te betalen geeft u de bestelling door per email of telefoon. Mail ons via klantenservice@hennepolie.nl of bel ons op telefoonnummer +31 (0)33–7630698.
U ontvangt van ons vervolgens een factuur per email. In deze factuur staat de bestelling plus onze bankgegevens. U kunt het bedrag in de factuur dan direct overmaken naar ons banknummer.
In de meeste gevallen zullen wij de bestelling direct opsturen en heeft u 7 dagen de tijd de factuur te voldoen.
Terugbetaling
Heeft u recht op een terugbetaling na een retour of annulering? Dan boeken wij de betaling terug op uw rekening.
Heeft u maar een deel van uw bestelling retour gestuurd? Dan storten we het geld naar uw opgegeven rekeningnummer.
Wanneer uw rekeningnummer niet bekend is bij ons, vragen we u vriendelijk deze aan ons door te geven.
Kortingscode verwerken
Wij sturen met regelmaat een email naar onze vaste klanten met daarin een kortingscode. Deze kortingscode kunt u gebruiken op de website om zo een korting te krijgen op een bestelling. Om de korting te gebruiken moet u de kortingscode invullen op de website tijdens het bestellen.
U vult de kortingscode (met kleine letters) in op winkelmand-pagina in het vak waar staat ‘Uw kortingscode’. Vervolgens klikt op de knop ‘Korting toepassen’. De korting wordt nu verwerkt en staat vervolgens aangeven bij de winkelmand totalen.
Bezorging
Bezorgopties
Discrete verpakking
Alle pakketten worden discreet verpakt zonder enige verwijzing naar hennepolie.nl
Onderstaande bezorgopties gelden alleen voor pakketten en niet voor brievenbuspakketjes.
Wijzig de eerste bezorging
U kunt al vóór de eerste bezorging aangeven waar en wanneer hij het pakket wil ontvangen. Komt het dan nog steeds niet gelegen? Dan kunt u het eenvoudig bij de dichtstbijzijnde PostNL locatie laten bezorgen.
Hoe kan ik de bezorging wijzigen?
Via de Track & Trace e-mail kunt u op de PostNL tracking site of via de app de dag en/of tijd van de bezorging wijzigen. Dit kan vanaf het moment dat het pakket de eerste sorteerscan krijgt, tot 06.00 uur op de dag van bezorging.
Verzendkosten
Verzendkosten Pakketten
Wij informeren u graag goed over de verzending en afhandeling van uw bestelling. Voor pakketverzending (alles wat niet door de brievenbus kan) binnen Nederland en België betaalt u slechts € 4,95 (incl.btw) verzendkosten. Bestelt u boven de € 50,- dan is de verzending binnen Nederland gratis.
Verzendkosten Brievenbuspakketjes (alleen in Nederland)
Producten die door de brievenbus kunnen met een totaal orderbedrag lager dan 100 euro, zoals 10ml flesjes CBD olie, versturen wij binnen Nederland met speciale brievenbuspakketjes. De verzendkosten voor een brievenbuspakket is slechts € 3,85. Voor brievenbuspakketjes ontvangt u net zoals bij pakketpost een track&trace email om uw zending te kunnen volgen.
Levertijd
Levertijd Pakketten
De levertijd van de producten bedraagt 1 tot 3 werkdagen, waarbij er ook op zaterdag wordt bezorgd door PostNL.
Levertijd Brievenbuspakketje
Normaal gesproken wordt een brievenbusdoosje de volgende dag bezorgd door de postbode, het kan echter soms 2-3 dagen duren. De track&trace voor een brievenbusdoosje wordt door PostNL na 24 uur automatisch op bezorgd gezet, ongeacht of het wel of niet bezorgd is. De reden hiervoor is dat de postbode de brievenbusdoosjes niet scant. Het kan dus zijn dat uw brievenbusdoosje als bezorgd staat in uw track&trace, terwijl deze in werkelijkheid nog onderweg is. Heeft u echter uw brievenbusdoosje 3 dagen na verzending nog niet ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice van Hennepolie.be
Bestelling afhalen in het magazijn?
Alle pakketten worden alleen met PostNL verzonden naar het door u opgegeven adres.
Het is bij ons helaas niet mogelijk om uw bestelling bij het magazijn af te halen.
Uw pakket volgen (track&trace)
Uw iDEAL betaling mislukt?
Is uw betaling via iDEAL mislukt? Check dan eerst of het geld is afgeschreven van uw rekening. Is dit niet het geval? Dan kunt u direct een nieuwe bestelling plaatsen. Is het geld wel van uw bankrekening afgeschreven, maar heeft u na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen van ons? Neem dan contact met ons op. Mail ons via klantenservice@hennepolie.nl of bel ons tijdens kantooruren op telefoonnummer +31 (0)33–7630698. Zoek uw transactienummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt u verder.
Uw Creditcard betaling wordt geweigerd?
U wilt uw bestelling betalen met creditcard, maar u krijgt het bericht dat de betaling is geweigerd?
Creditcardbetalingen zijn erg gevoelig voor fraudeurs. Betalingen die middels deze betaalwijzen worden voldaan, worden daarom aan de hand van een groot aantal criteria objectief en geautomatiseerd gecontroleerd. Een betaling kan worden afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de CVC code of vervaldatum van de creditcard niet goed is ingevuld, maar ook wanneer de bestelling en betaling plaatsvindt vanaf een onbeveiligde wifilocatie waar vaker fraude is geconstateerd.
Alle creditcard betalingen via Hennepolie.nl zijn extra beveiligd met een SecureCode (ook bekend als 3D Secure). Hiervoor moet u tijdens de betaling een 3D secure persoonlijk wachtwoord en pincode invoeren. Zo bent u nóg beter beschermd tegen misbruik van uw creditcard.
De 3D-SecureCode aanmaken
De eerste keer dat u online een aankoop doet en met de SecureCode wilt betalen, verschijnt er een scherm waarin u zich eenmalig registreert. U maakt zelf een code aan. Vervolgens kunt u uw persoonlijke code ook bij andere websites gebruiken.
Uw Afterpay betaling wordt niet geautoriseerd?
Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur van Afterpay voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met digitale factuur niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.
Uw Bancontact betaling mislukt?
Is uw betaling via Bancontact mislukt? Check dan eerst of het geld is afgeschreven van uw rekening. Is dit niet het geval? Dan kunt u direct een nieuwe bestelling plaatsen. Is het geld wel van uw bankrekening afgeschreven, maar heeft u na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen van ons? Neem dan contact met ons op. Mail ons via klantenservice@hennepolie.nl of bel ons tijdens kantooruren op telefoonnummer 033–7630698. Zoek uw transactienummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt u verder.
Pakket niet ontvangen
U verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar geen zorgen. U controleert eerst de onderstaande punten:
Levertijd en status van uw bestelling
De bestellingen worden verzonden met PostNL.
Brievenbuspakketje
CBD olie flesjes van 10ml waarbij het totale orderbedrag minder dan 100 euro bedraagt, worden verzonden met een brievendoosje.
Normaal gesproken wordt een brievenbusdoosje de volgende dag bezorgd door de postbode, het kan echter soms 2-3 dagen duren. De track&trace voor een brievenbusdoosje wordt door PostNL na 24 uur automatisch op bezorgd gezet, ongeacht of het wel of niet bezorgd is.
Verzekerd pakket
Alle producten die niet met een brievenbusdoosje verzonden kunnen worden en/of waarbij het totale orderbedrag hoger is dan 100 euro worden als verzekerd pakket verzonden met de PostNlL pakketdienst. Voor het extra verzekerd verzenden worden geen extra kosten in rekening gebracht.
Track&trace email
Op het moment dat uw order wordt verzonden ontvang u een email met daarin de track&trace gegevens van de verzending. Met de track&trace kunt u zien wanneer het pakket bij u bezorgd wordt.
De levertijd van de producten bedraagt 1 dag, maar kan eventueel uitlopen tot 3 werkdagen. Dit hangt mede af van de drukte bij PostNL op het moment van verzending.
De pakketten worden ook op zaterdag bezorgd door PostNL.
Retourneren en ruilen
Mijn bestelling is verkeerd geleverd
U heeft uw bestelling ontvangen, maar er blijkt toch iets niet te kloppen met wat u heeft ontvangen.
Wellicht heeft u het verkeerde product ontvangen of misschien een product te weinig gehad?
Is uw bestelling niet zoals u die had besteld, dan neemt u contact met ons op.
Mail ons via klantenservice@hennepolie.nl of bel ons op telefoonnummer +31 (0)33–7630698.
In de meeste gevallen zullen wij het probleem zonder veel gedoe voor u oplossen.
Mijn product is beschadigd geleverd
Wij onze uiterste best om ieder product zo zorgvuldig mogelijk te verpakken. Helaas gebeurt het toch in een enkel geval dat een product beschadigd raakt door bijvoorbeeld het transport.
Is uw product beschadigd geleverd? Neem dan contact met ons op. Mail ons via klantenservice@hennepolie.nl of bel ons op telefoonnummer +31 (0)33–7630698.
Ik wil mijn product retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Wilt u de bestelling retourneren? Dan neemt u contact met ons op. Mail ons via klantenservice@hennepolie.nl of bel ons op telefoonnummer +31 (0)33–7630698.
Nadat u heeft aangegeven de producten te willen retourneren zenden wij u een retourlabel via email. U print dit retourlabel uit en plakt deze op de doos. Het pakket geeft u vervolgens af bij een PostNL servicepunt bij u in de buurt.
U hoeft bij het PostNL servicepunt waar u het pakket inlevert NIET te betalen voor de retourzending.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Europese modelformulier voor herroeping
U kunt voor de herroeping van uw bestelling ook gebruik maken van het Europese modelformulier voor herroeping. Hier te downloaden.
Ik wil mijn product ruilen
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te ruilen, mits de producten ongeopend en ongebruikt zijn. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Na ontvangst van het in te ruilen product zullen wij u het nieuwe product toezenden. Het verschil in prijs van het in te ruilen product en het nieuw te ontvangen product zal met u verrekend worden. Of u krijgt het verschil teruggestort of u krijgt een factuur voor het betalen van het prijsverschil. U ontvangt deze factuur per email.
Wilt u de een product ruilen? Dan neemt u contact met ons op. Mail ons via klantenservice@hennepolie.nl of bel ons op telefoonnummer +31 (0)33–7630698.
Nadat u heeft aangegeven de producten te willen ruilen zenden wij u een retourlabel via email. U print dit retourlabel uit en plakt deze op de doos met de in te ruilen product(en). Het pakket geeft u vervolgens af bij een PostNL servicepunt bij u in de buurt.
U hoeft bij het PostNL servicepunt waar u het pakket inlevert NIET te betalen voor de retourzending.
Hoe werkt het retourproces?
Om producten retour te zenden neemt u eerst contact op met onze klantenservice. Nadat u heeft aangegeven de producten retour te willen zenden, sturen wij u een retourlabel via email. U print dit retourlabel uit en plakt deze op de doos. Het pakket geeft u vervolgens af bij een PostNL servicepunt bij u in de buurt.
U hoeft bij het PostNL servicepunt waar u het pakket inlevert NIET te betalen voor de retourzending.
Uitzonderingen
Ruilen kan alleen als het product in originele onbeschadigde verpakking en ongebruikt retour wordt gebracht.