Pakket niet ontvangen
U verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar geen zorgen. U controleert eerst de onderstaande punten:
Controleer de Track & Trace code van het pakket
In de verzendbevestiging vindt u de Track & Trace code. Controleer via de link op de Track & Trace pagina of de tijdvakindicatie van de levering mogelijk is verschoven.
Controleer de Track & Trace code van het brievenbusdoosje
Normaal gesproken wordt een brievenbusdoosje de volgende dag bezorgd door de postbode, het kan echter soms 2-3 dagen duren. De track&trace voor een brievenbusdoosje wordt door PostNL na 24 uur automatisch op bezorgd gezet, ongeacht of het wel of niet bezorgd is. De reden hiervoor is dat de postbode de brievenbusdoosjes niet scant. Het kan dus zijn dat uw brievenbusdoosje als bezorgd staat in uw track&trace, terwijl deze in werkelijkheid nog onderweg is. Heeft u echter uw brievenbusdoosje 3 dagen na verzending nog niet ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice van Hennepolie.nl
Controleer het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat u heeft ingevuld?
Controleer uw brievenbus
Heeft u een Niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is uw pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland.
Mocht u dan alsnog geen pakket hebben ontvangen. Neem dan contact met ons op. Mail ons via klantenservice@hennepolie.nl of bel ons op telefoonnummer +31 (0)33–7630698.